Στην εποχή μας, μια σελίδα στο Facebook ωφελεί κάθε είδους επιχείρηση, είτε πρόκειται για ένα μικρό οικογενειακό κατάστημα, είτε για μια τεράστια εταιρία με χιλιάδες υπαλλήλους.
Αρχικά θα πρέπει να γνωρίζεις πως για να έχεις τη δυνατότητα να φτιάξεις facebook page για την επιχείρησή σου πρέπει να έχεις ένα προσωπικό λογαριασμό στην ιστοσελίδα Facebook.com.
Έπειτα, είναι σημαντικό να ξέρεις πως δεν είναι σωστό να χρησιμοποιείς τον προσωπικό σου λογαριασμό απευθείας για τις δημοσιεύσεις που θα κάνει η επιχείρηση, αλλά είναι απαραίτητο να φτιάξεις ξεχωριστή σελίδα της επιχείρησης στο facebook, την οποία θα διαχειρίζεσαι εσύ.
Δες εδώ τι είναι το facebook, με απλά λόγια!
Αν μέχρι τώρα δεν έχεις κάνει εγγραφή στο facebook, εδώ θα βρεις απλές οδηγίες για να φτιάξεις ένα δωρεάν λογαριασμό! Η εγγραφή στο Facebook είναι γρήγορη και πανεύκολη!
Πως φτιάχνω Facebook page
Απλά ακολούθησε τα εξής βήματα:
1. Πήγαινε στην ιστοσελίδα https://www.facebook.com
2. Κάνε σύνδεση με τα στοιχεία σου στην πάνω μεριά, το email/τηλέφωνο και τον κωδικό πρόσβασης.
3. Μόλις συνδεθείς, θα βρεις στην κάτω μεριά (συνήθως αριστερά) την επιλογή "Δημιουργία Σελίδας". Επίσης μπορείς να το βρεις πατώντας το βελάκι πάνω δεξιά, κι έπειτα "Δημιουργία σελίδας". Αν δεν το βλέπεις, πήγαινε εδώ https://www.facebook.com/pages
4. Επέλεξε τι facebook page θέλεις να φτιάξεις, ανάλογα με το ρόλο της επιχείρησής σου:
- Τοπική επιχείρηση ή τοποθεσία, πχ για μια καφετέρια ή ένα κατάστημα ρούχων, που βρίσκεται σε συγκεκριμένη διεύθυνση στο χάρτη. (όχι μέλος αλυσίδας, οι αλυσίδες έχουν μια ενιαία σελίδα στο facebook).
- Εταιρεία, επιχείρηση ή οργανισμός, πχ για μια μεγάλη εταιρία, ένα εργοστάσιο ή ένα οργανισμό που αντιπροσωπεύεις.
- Εμπορική επωνυμία ή προϊόν, πχ για ένα γνωστό Brand, όπως τα ρούχα Diesel, ή μια ιστοσελίδα/eshop.
- Καλλιτέχνης, συγκρότημα ή δημόσιο πρόσωπο, πχ για μια τραγουδίστρια, έναν ηθοποιό ή ένα μουσικό συγκρότημα.
- Ψυχαγωγία, πχ για ένα ραδιοφωνικό σταθμό, περιοδικό, τραγούδι, ταινία ή βιβλίο.
- Σκοπός ή κοινότητα, πχ για μια σελίδα που θα ενώνει όλους τους φίλους μιας αθλητικής ομάδας.
5. Στη συνέχεια, γράφεις μια μικρή περιγραφή που θα βλέπουν όσοι μπαίνουν στη σελίδα σου.
5. Ανεβάζεις μια εικόνα προφίλ, πχ το λογότυπο της επιχείρησής σου.
6. Επιλέγεις ποιο είναι το προτιμώμενο κοινό σου, πχ επιλέγεις την ηλικιακή ομάδα αυτών που σε ενδιαφέρει να κάνεις υποστηρικτές στη νέα σου facebook page.
Αυτό ήταν! Τώρα έχεις facebook σελίδα για την επιχείρησή σου!
Καλές δημοσιεύσεις, στοχευμένες για τους πελάτες-υποστηρικτές της επιχείρησής σου!