Εκπαιδευτικό λογισμικό Ελληνικής γλώσσας Γ-Δ Δημοτικού



Γλώσσα Γ΄και Δ΄Δημοτικού

Γλώσσα Γ΄και Δ΄Δημοτικού

Τάξη 
Γ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, Δ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Μάθημα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
 
Το εκπαιδευτικό λογισμικό για τη διδασκαλία της γλώσσας στις τάξεις Γ΄ και Δ΄ στηρίζεται στο περιεχόμενο του Αναλυτικού Προγράμματος για το γλωσσικό μάθημα και του ΔΕΠΠΣ όσον αφορά το σχεδιασμό, την επιλογή περιεχομένων, τη στοχοθεσία, τις προτεινόμενες δραστηριότητες.

Οι θεματικές ενότητες, αλλά και οι υποενότητες σε κάθε θεματική ενότητα απαιτούν κατ’ αρχήν γραμμική εφαρμογή: διδασκαλία γραμμάτων, δίψηφων φωνηέντων-συνδυασμών, δίψηφων συμφώνων, εμπέδωση του μηχανισμού της ανάγνωσης και της γραφής. Ο εκπαιδευτικός είναι ελεύθερος να επιλέξει το χρόνο ενασχόλησης με το συγκεκριμένο υλικό ανάλογα με την τάξη, τη σύνθεση του μαθητικού δυναμικού και τους στόχους της όλης διδακτικής ενέργειας. Μπορεί να λειτουργήσει ανεξάρτητα από τα αντίστοιχα βιβλία για τη γλωσσική διδασκαλία ή ενισχυτικά για την ικανοποίηση των διδακτικών στόχων. Το λογισμικό αποτελεί υλικό εμπέδωσης εννοιών και γνώσεων που αφορούν τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας και στο σύνολό του αφορά και τις δύο τάξεις.

Γλώσσα Γ΄ Δ΄Δημοτικού κατανόηση


Γλώσσα Γ΄Δ΄Συμπλήρωση κενών
 

Το εκπαιδευτικό λογισμικό για τα παιδιά της Γ΄και Δ΄Δημοτικού ή για όσα βρίσκονται σε ανάλογο επίπεδο γνώσης της ελληνικής γλώσσας έχει τη δομή «πακέτων» ευέλικτου διδακτικού υλικού. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ανάλογα με τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες παιδιών και τάξεων σε μια προσπάθεια εξειδίκευσης των στόχων και εξατομίκευσης της διδασκαλίας. Επίσης θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως υποστηρικτικό υλικό για την ενισχυτική διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας και σε αλλοδαπούς, παλιννοστούντες και νεοπρόσφυγες που φοιτούν στα δημοτικά σχολεία. Αποτελεί με άλλα λόγια μια πρόταση για την ενίσχυση της διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας για παιδιά, ανεξάρτητα από την ηλικία τους, που βρίσκονται στο επίπεδο των αρχαρίων όσον αφορά τη γνώση της ελληνικής γλώσσας.
 
Η διατυπωμένη κατά ενότητα και δραστηριότητα στοχοθεσία είναι ενδεικτική και συνοδεύεται από (περιγραφικά μάλλον) σχόλια παιδαγωγικού-διδακτικού χαρακτήρα. Όσον αφορά τις δραστηριότητες, οι περισσότερες είναι κλειστού τύπου που απαιτούν συγκεκριμένες απαντήσεις και ενέργειες και ελέγχονται από το ίδιο το λογισμικό, με έναν τρόπο που λειτουργεί ανατροφοδοτικά και ενισχύει την αυτοαξιολόγηση κάθε παιδιού. Υπάρχουν και δραστηριότητες γραπτής έκφρασης που είναι ανοικτές. Το ρόλο του αξιολογητή αναλαμβάνει ο εκπαιδευτικός, στον οποίο δίνονται επιπλέον πληροφορίες στον Οδηγό, όπου αυτό κρίθηκε απαραίτητο.
 
Η βασική στοχοθεσία του λογισμικού περιλαμβάνει και στόχους πολιτισμικούς και αξιακούς, οι οποίοι αναπτύσσονται και σε ένα πλαίσιο γενικότερης διαθεματικής θεώρησής της: λαϊκός πολιτισμός, μυθολογία, γεωγραφία, περιβαλλοντική εκπαίδευση κ.ά.

Διαθέτει επίσης μικρή εγκυκλοπαίδεια...
 

Γ΄Δ΄Δημοτικού Εγκυκλοπαίδεια


Καθώς και Λεξικό των πρωτόγνωρων λέξεων για τα παιδιά αυτής της ηλικίας:

Γ΄Δ΄Δημοτικού Λεξικό
 
Σε ικανοποιητικό βαθμό ανάμεσα στα κείμενα που επιστρατεύτηκαν στο λογισμικό υπάρχουν κείμενα παιδικής λογοτεχνίας. Η δυνατότητα της παιδικής λογοτεχνίας να υποστηρίξει την ικανοποίηση των στόχων της γλωσσικής διδασκαλίας αλλά και αξιακούς στόχους υπαγόρευσε τη συγκεκριμένη επιλογή.

Γ΄Δ΄Δημοτικού Φτιάχνω κόμικς
 
Προσφέρεται δωρεάν, μην το στερήσεις από το παιδί!!!
Κατέβασέ το τώρα!

Download
Μέγεθος: 65MB

 

5 1 1 1 1 1 Βαθμολογία 5.00 (1 Ψήφος)

Σου άρεσε το άρθρο;  Μοιράσου το με τους φίλους σου! 

Ψάξε εδώ

Ψάξε σε όλο το ίντερνετ...
Προσαρμοσμένη αναζήτηση

TRANSLATION